Το Tokyo Motor Show επέστρεψε – μόνο που τώρα ονομάζεται Japan Mobility Show. Με έμφαση στο μέλλον της κινητικότητας, η αλλαγή του ονόματος αντανακλά την αυξανόμενη τάση δημιουργίας εναλλακτικών μέσων μεταφοράς. Το περίπτερο της Honda στην έκθεση εστιάζει στο μέλλον της κινητικότητας που ονειρεύεται, εξου και το σλόγκαν της μάρκας της, “The Power of Dreams”.
Η τάση των ονείρων συνεχίζεται με το θέμα του περιπτέρου, το Honda DREAM LOOP. Σε όλο το περίπτερο υπάρχουν διάφορες νέες ιδέες και προϊόντα που η Honda ισχυρίζεται ότι θα επιτρέψουν στους χρήστες να υπερβούν διάφορους περιορισμούς, όπως ο χρόνος και ο τόπος, και να αυξήσουν τις ικανότητες και τις δυνατότητές τους. Ενώ τα εντελώς αυτόνομα οχήματα και τα ιπτάμενα αυτοκίνητα ήταν τα μεγαλύτερα σημεία συζήτησης, υπήρχε μια μικρή προσθήκη που τράβηξε την προσοχή μας: ένα eMTB.
Το Honda e-MTB Concept δεν περιλαμβάνει πολλές λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου. Αναφέρει απλώς, “το ποδήλατο βουνού που προσφέρει περισσότερη ΔΙΑΧΩΡΗΣΗ στη φύση”. Από ό,τι μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες, το concept ποδήλατο έχει κάποιες οπτικές ομοιότητες με το ποδήλατο Honda RN01 DH που δεν είδε ποτέ παραγωγή. Ρεαλιστικά, αυτό είναι κυρίως πιθανό αποτέλεσμα της επιρροής της ομάδας power sports της Honda στο σχεδιασμό. Το σχήμα του ψαλιδιού της Honda eMTB και η τοποθέτηση του αμορτισέρ είναι αρκετά παρόμοια με το RNO1, αν και το ebike χρησιμοποιεί ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο. Η περιγραφή αναφέρει ότι το μοναδικό πλαίσιο και το ψαλίδι είναι “κατασκευασμένα χρησιμοποιώντας τεχνολογία χύτευσης αλουμινίου λεπτού τοιχώματος για μοτοσικλέτες υψηλών επιδόσεων και μαζί με το μοναδικό σχεδιασμό του πλαισίου, εκφράζουν μια συγχώνευση λειτουργικότητας και στυλ”.
Πρόκειται για μια ιδέα, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσα από αυτά θα φτάσουν στην παραγωγή, αν φτάσουν καθόλου.
Φόρτιση κινητών eMTB;
Ίσως πιο ενδιαφέρον από το ίδιο το ebike, ήταν αυτό που φαίνεται να είναι ένας σταθμός φόρτισης κινητού που παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show. Και πάλι, η Honda δεν κάνει πολλές λεπτομέρειες ακόμα, αλλά το τροχοφόρο καρότσι φαίνεται να φιλοξενεί το νέο της Mobile Power Pack e:, το οποίο φαίνεται να είναι μια μονάδα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης χωρητικότητας. Το καπάκι του Power Pack e: διαθέτει ακόμη και ένα μικρό σετ εργαλείων για προσαρμογές της κεφαλής της διαδρομής. Αυτή η μονάδα πιθανότατα δεν θα φόρτιζε το ποδήλατο πιο γρήγορα από μια κανονική πρίζα, αλλά θα σας επέτρεπε να επαναφορτίσετε εάν κάνετε κάμπινγκ με αυτοκίνητο στην έρημο για μια πολυήμερη περιπέτεια με ebike.
Ούτε το eMTB Concept ούτε ο φορτιστής κινητού έχουν λεπτομέρειες σχετικά με την παραγωγή, αλλά θα έπρεπε να φανταστείτε ότι η Honda εργάζεται πάνω σε αυτό.
πηγή: bikerumor.com