Πάρτε μια πρώτη ματιά από το τρέιλερ για την επερχόμενη σειρά του Netflix «Tour de France», για τον διάσημο διαγωνισμό ποδηλασίας

Μετά την τεράστια επιτυχία του Netflix, με το ντοκιμαντέρ Formula 1: Drive to Survive, ήταν μόνο θέμα χρόνου μέχρι η συνδρομητική πλατφόρμα να αποφασίσει να συνεχίσει πάνω σε αυτή τη δοκιμασμένη φόρμουλα, δίνοντας μας πρόσβαση στα παρασκήνια και άλλων δημοφιλών αθλημάτων.

Η σειρά «Tour de France» ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2022, όταν το Netflix αποκάλυψε ότι συνεργάζεται με την ASO, τον διοργανωτή του Tour de France, για τη δημιουργία μιας σειράς ντοκιμαντέρ βασισμένη στον αγώνα του 2022.

Ωστόσο, έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστες πληροφορίες για τη σειρά από την πρώτη ανακοίνωση. Μια κεντρική ομιλία από τον συν-CEO της υπηρεσίας ροής, Greg Peter, στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη στις 28 Φεβρουαρίου, έκλεισε με ένα teaser trailer για το τι μπορούμε να περιμένουμε από την εκπομπή.

Αν και δεν πρόκειται για το επίσημο τρέιλερ, το teaser αποκαλύπτει αρκετά για το τι μπορούμε να περιμένουμε από τη σειρά. Οι λεπτομέρειες για τη σειρά εξακολουθούν να είναι ελάχιστες, με τις περισσότερες πληροφορίες να προέρχονται από φήμες ή από στόμα σε στόμα επίσημες πληροφορίες. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η σειρά θα αποτελείται από οκτώ επεισόδια, με το καθένα—όπως το Drive to Survive— να εστιάζει σε μια διαφορετική ομάδα που συμφώνησε να συμμετάσχει στο έργο: AG2R Citroën, Alpecin-Fenix, Bora-Hansgroe, EF Education- EasyPost, Groupama-FDJ, Ineos Grenadiers, Jumbo-Visma και QuickStep-AlphaVinyl.

Τι θα πραγματεύεται το ντοκιμαντέρ Tour de France Netflix;

Το Netflix είπε ότι η σειρά του Tour de France θα «ακολουθήσει όσο το δυνατόν στενά όλους τους συντελεστές του Tour de France, από τους ποδηλάτες μέχρι τους μάνατζερ ομάδων για να κατανοήσουν τα πολλαπλά στοιχήματα ενός αγώνα».

Υπόσχεται να δείξει τους αγώνες αλλά και τα «παρασκήνια» των οκτώ ομάδων που συμμετέχουν, από το πώς προετοιμάζονται για τα στάδια του Grand Boucle μέχρι τη διέλευση της γραμμής τερματισμού.

Ο Yann Le Moënner, γενικός διευθυντής της ASO, λέει ότι τα ντοκιμαντέρ θα δείξουν πώς ο αγώνας αποτελεί την «τελευταία πρόκληση» για τους ανταγωνιστές του μέσω μιας αφηγηματικής προσέγγισης. Ο Laurent-Eric Le Lay, αθλητικός διευθυντής της France Télévisions, λέει ότι «θα επιτρέψει σε όλους να ζήσουν μέρος της καθημερινής ζωής των πρωταθλητών και των ομάδων».

Παραγωγή

Η Quadbox, μια κοινοπραξία μεταξύ της εταιρείας παραγωγής Quad και της Box to Box Films, είναι η εταιρεία πίσω από την παραγωγή της σειράς Tour de France. Πιο συγκεκριμένα, η Box to Box Films είναι παραγωγός αθλητικών ταινιών και είναι και η εταιρεία πίσω από την απίστευτα δημοφιλή σειρά του Netflix Formula 1:Drive to Survive.

Το Drive to Survive σημείωσε σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για τη Formula 1 το 2020. Εάν το Tour de France του Netflix αποδειχτεί τόσο δημοφιλές όσο το Drive to Survive , θα μπορούσε να υπάρξει τεράστια αύξηση του ενδιαφέροντος για τον Γύρο της Γαλλίας και την ποδηλασία γενικότερα.

Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει ;

Η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας της σειράς Tour de France του Netflix δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου όπου έγινε και η αποκάλυψη για το ντοκιμαντέρ, η ASO επιβεβαίωσε ότι η σειρά θα προβληθεί το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Η έκδοση του Tour de France για το 2023 ξεκινά το Σάββατο 1 Ιουλίου στο Μπιλμπάο, στη βόρεια Ισπανία. Το Netflix κυκλοφόρησε την 4η σεζόν του Drive to Survive μια εβδομάδα πριν από τον 1ο γύρο της Formula 1 για το 2022 και δεν είναι απίθανο ο γίγαντας του streaming να ακολουθήσει την ίδια προσέγγιση και με τη σειρά Tour de France, οπότε από ότι φαίνεται θα πρέπει να περιμένετε μέχρι τον Ιούνιο.

Πηγή:  bicycling.com/ bikeradar.com

Share the Post: