Η Moots είναι γνωστή για τα premium, χειροποίητα ποδήλατά της που εστιάζουν σε ένα υψηλό επίπεδο δεξιοτεχνίας σχεδιασμένο για αφοσιωμένους αναβάτες. Τώρα η εταιρεία μεταφέρει το ίδιο επίπεδο επαγγελματισμού στο πρώτο της ηλεκτρικό ποδήλατο, το Moots Express – αν και πιθανότατα να μην καταλαβαίνατε ότι το ποδήλατο είναι ηλεκτρικό αν το βλέπατε να περνάει μπροστά σας.
Όπως εξηγεί η εταιρεία: “Στον κόσμο των ηλεκτρικών ποδηλάτων, υπήρχε μια σαφής πορεία προς τα εμπρός για την Moots, εφαρμόζοντας δεκαετίες εμπειρίας σχεδιασμού και κατασκευής σε ένα μοντέλο που έχει σχεδιαστεί για να αντέχει μέχρι το τέλος. Το Express φέρνει το όραμα της Moot για την ηλεκτροκίνηση στην πραγματικότητα”.
Το ποδήλατο είναι ένα από τα λίγα στην αγορά που περιλαμβάνει μια αφαιρούμενη μπαταρία, με το Express να ισχυρίζεται ότι η μέγιστη εμβέλεια φτάνει τα 160 χιλιόμετρα (100 μίλια) από την αφαιρούμενη μπαταρία Shimano των 504Wh, αν και η εταιρεία αναφέρει ότι η πραγματική εμβέλεια μπορεί να επηρεαστεί από τα πάντα, όπως “η χρήση του επιπέδου υποβοήθησης, το βάρος του αναβάτη, η αύξηση του υψομέτρου, οι ταχύτητες του ανέμου και η πίεση των ελαστικών”.
Η μπαταρία Shimano συνδυάζεται με ένα μοτέρ μεσαίας κίνησης από τη Shimano, συγκεκριμένα με τη μονάδα κίνησης EP801 που αποδίδει ροπή 60 Nm. Η λειτουργία αυτόματης μετατόπισης ελέγχει έξυπνα το επίπεδο υποβοήθησης με βάση την είσοδο του αναβάτη, πράγμα που σημαίνει ότι μια ξαφνική δύσκολη ανάβαση μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον ισχύ χωρίς ο αναβάτης να χρειάζεται να πιάσει τον επιλογέα επιπέδου υποβοήθησης.
Όσοι προτιμούν να παίρνουν αυτές τις αποφάσεις μόνοι τους, μπορούν φυσικά να παραλείψουν τη λειτουργία αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων και να χρησιμοποιήσουν τον κανονικό χειροκίνητο έλεγχο. Ο αριστερός επιλογέας στο τιμόνι ελέγχει αθόρυβα τα επίπεδα υποβοήθησης του κινητήρα, ταιριάζοντας με τον δεξιό επιλογέα που χειρίζεται το πίσω ντερέιλερ.
Ο σκελετός έχει σχεδιαστεί για οδήγηση περιπέτειας με ένα ζεύγος βάσεων για μπουκάλια νερού στο μπροστινό τρίγωνο, συμπεριλαμβανομένης μιας βάσης για τρία πακέτα, καθώς και περισσότερες βάσεις πλαισίου για τσάντες στο μπροστινό πιρούνι, καθώς και πρόσθετες βάσεις φτερού μπροστά και πίσω.
Οι ανθρακονημάτινες ζάντες Shimano GRX περιλαμβάνουν ελαστικά 50c Panaracer GravelKing+ που έρχονται με “άφθονο ελεύθερο χώρο”, αν οι αναβάτες θελήσουν να προσθέσουν ακόμα πιο φαρδιά ελαστικά για χαλίκι.
Πηγή: electrek.co